VT reprezentačního družstva juniorů Brno

09.04.2011 00:09

Od 25.3. do 3.4. proběhlo v Brně, druhém největším městě ČR, soustředění juniorské reprezentace. Tohoto soustředění se zúčastnilo celkem 35 juniorů a juniorek ročníků 1993 - 1998. Především jsem byl rád, že jsem dostal možnost ject na toto soustředění a po dlouhé době tak vidět spoustu svých přátel. Ale teď už zpátky k samotnému soustředění.

První trénink na nás čekal hned po příjezdu a měl spíše poznávací účel, trošku se rozplavat po dlouhé cestě a připravit se na 10ti denní zápřah. Říkal jsem si prvních pár dní bude na pohodu, ta bolest přijde až s přibývajícími tréninky. Jenomže hned v sobotu odpoledne si pro nás připravili krásný testík, který představovalo toto 4x(4x100 - 2x75+25V - 2x50+50V) vždy start 2:00. Po první části jsem se cítil fajn, po druhé ještě docela taky, pak ale přišla třetí série stovek a já věděl, že ta čtvrtá nedopadne vůbec dobře. Tak jak jsem při té čtvrté vytuhnul, to jsem ještě nikdy nezažil. Nohy nekopaly, ruce se bezmocně plácaly ve vlnách, které byly způsobeny ne zrovna vlnolamnými dráhami, a chvilkami jsem se bál, že někde zapomenu i zbytek těla, který už jsem beztak necítil. Test jsem doplaval a přežil jsem, ovšem při pomyšlení na to, že je teprve druhý den soustředění, jsem byl docela unaven :-D.

Naneštěstí mě v neděli začalo bolet koleno a v bazéně jsem tak zůstal odkázán pouze na ruce. První dva tréninky se to ještě dalo zvládnout, když jsem se ale dozvěděl, že odpoledne se jede tříkilák, úsměv mě rázem přešel. Trenér mi oznámil, že mi to měřit nebude, ale mám si to zaplavat. No není to parádní plavat si tříkilák jenom tak pro radost? :). Samozřejmě, že jsem splnil úkol a test odplaval, dokonce jsem porazil i velkou část dívek a nakonec jsem se dočkal i vysněného času 38:37. No dost nekvalitní výkon, ale což odplaváno rukama a s odrazama z jedné nohy, snad to zas tak strašné nebude. Bolest kolene přetrvávala a já si pomalu zvykal, že ta krásná modrá náplast (tejp) se stane mou součástí po celé soustředění.

Když už mi připadalo, že se zase začínám zotavovat, přišel další test v podobě 2x(3x(4x50)), jednou hlavním a podruhé kraulem. Jakožto krauler jsem si bohužel musel vybrat jako svůj hlavní způsob znak, s kterým jsem se zpočátku lehce trápil, ale vše se dá zvládnout. Naštěstí to byly padesátky, takže mě čekal jen počáteční odraz a trochu ochuzené vlnění. Z výsledku tohoto testu jsem byl nadšený, když první čtyři padesátky jsem jel v součtu za 1:55,4 a takový čas by mi pro začátek na dlouhém bazénu na dvoustovku bohatě stačil.

Soustředění uteklo rychle a před námi byly již jen poslední dva dny tréninku. V sobotu se na našem tréninkovém bazéně konaly závody. Takže náš program musel být trošku pozměněn. Ranní trénink od 6 do 8 jako každý den zůstal a v době, kdy mladým závodníkům již začínalo rozplavání, my jsme se ještě "plácali" ve vodě. Poté bylo volno až do šesté hodiny večerní, a tak se česká plavecká juniorská reprezentace vydala na návštěvu místního kina. Všichni jsme se věnovali svému vlastnímu zájmu, avšak prozradím, že málokdo vydržel pozorovat celý film Rango od začátku až do konce. Abychom ale moc nezlenivěli, večer na nás už zase čekal další test, úplně poslední test celého soustředění, 8x200 hlavní způsob. Časy kolem 2:10 mě trošku překvapily, bohužel spíše negativně než pozitivně. Poslední den už byl jenom o odplavání tréninků a těšení se domů na svou vlastní postel a svůj vlastní polštářek, který mi maminka vyhodila :-D. Závěrem bych chtěl poděkovat všem trenérům a máserovi, kteří se o nás celých 10 dní starali a vyřešili jakýkoliv i ten sebemenší problém.

Takhle by asi vypadalo shrnutí té plavecké stránky soustředění. Teď ale k tomu zbytku. Na soustředění jsem se více poznal se spoustou lidí a musím říct, že česká plavecká reprezentace je opravdu tým, jak se sluší a patří, kde můžete požádat o pomoc nebo o radu kohokoliv a on vám s ochotou odpoví. Každý večer sledování filmu nebo TV, které bylo plné srandy, mě vede k tvrzení, že plavci jsou opravdu skvělí přátelé a nejen to. :-)

Diskusní téma: VT reprezentačního družstva juniorů Brno

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek