Road to Dubai 2013!

06.02.2013 23:08

Tak jsem se rozhodl, že bych si zase mohl obnovit své webové stránky. Když se člověk nudí, napadají ho různé věci a tohle byla jedna z nich. A čím jiným začít než článkem o tom, jaké mám v této sezóně sny a cíle. Začnu od začátku.

Prvním mým cílem je obhájit tituly mezi staršími dorostenci na 50 a 100 kraul. V zimní sezóně se mi opravdu zadařilo a hrozně bych si přál, aby to takhle pokračovalo. Jedním z dalších cílů je vybojovat seniorskou medaili na dlouhém bazénu, na kterém je vždy větší konkurence než na krátkém. A právě na krátkém, 25ti metrovém, bazénu jsem loni své první seniorské medaile získal. 

Vzhledem k tomu, že se mi ještě ani v jedné sezóně nepodařilo probojovat se na nějakou evropskou soutěž, právě to si letos dávám za největší cíl. V letošním roce se koná jak mistrovství Evropy juniorů, které se uskuteční v polské Poznani, tak mistrovství světa juniorů, které proběhne v závěru letních prázdnin v Dubaji ve Spojených arabských emirátech. A kdo by se do tak krásného města jako je Dubaj nechtěl podívat? Navíc si tím splnit svůj sen? To by bylo úžasné. Abych se také dostal k limitům. Limity na kraulové disciplíny jsou na obě soutěže stejné, a tak tu přede mnou leží papír se 4 vypsanými časy. Věřím, že jeden z nich prostě překonám. Nejblíže tomu jsem na 50, kde mi schází 0,4s. Neříkám, že to bude lehké. Ale ta možnost splnit tu je a já se poperu o to, aby se můj sen stal skutečností. Na závěr mi nezbývá nic jiného než popřát všem se stejným snem hodně štěstí a opět se pustit do přípravy po lehké viróze. 

Bude to nesmírně těžké. Opět bude potřeba udělat mnoho práce a věnovat plavání co nejvíce času, abych si na konci mohl říct: „Udělal jsem pro to všechno.“

Road to Dubai 2013 has started! :-)