MZ Viareggio Itálie

06.02.2011 00:01

    Dnes je 6.2.2011 a právě dnes se v italském městečku Viareggiu, 1100km jižně od mého domova, uzavírají přihlášky na mezinárodní závody, které se zde uskuteční za 12 dní. Na tyto mezinárodní se mimo jiné vydá i juniorský výběr České republiky (italsky Repubblica Ceca). Tento výběr bude složen ze 4 dívek a 4 chlapců, nejlepší z jednotlivýh ročníků u chlapců 1993 - 1996 a u dívek 1995 - 1998. A já budu mít tu čest a již podruhé budu moci reprezentovat Českou republiku. Poprvé se však podívám dál než na Slovensko.

    Jak jsem se vlastně o tom všem dozvěděl. Nejprve jsem ani nevěděl, že se juniorský výběr na nějaké závody chystá. Pak mi jeden z mých přátel psal, že se bavil s reprezentačním trenérem a osvětlil mi podle jakých kritérií bude trenér plavce vybírat. Řekl mi, že tam pojede nejlepší závodník z každého ročníku. Myslel jsem si, že nemám žádnou šanci se nominovat, a tak jsem vůbec nepřemýšlel, jaké by to bylo dostat se do Itálie. Jednoho dne mi ale zazvonil telefon o vyučovací hodinu, došlo mi, že to bude něco důležitého. Hned o přestávku jsem volal zpět a trenér mi oznámil, že jsem nominován právě na tyto závody. Takovou radost jsem snad ještě nezažil a ani ji nedokážu popsat.

    Je to obrovská čest startovat na závodech pod hlavičkou české juniorské reprezentace. Hlavně se zase sejde skvělý kolektiv, a to se pak plave s takovou lehkostí, když víte kolik super lidí za vámi stojí. Těším se na zahraniční konkurenci, protože to je o něčem jiném, než některé závody u nás v ČR. A doufám, že nezklamu jak sebe, tak reprezentačního trenéra, který mi dal tu možnost předvést se na území evropské boty. Držte palce! :)